ZAPYTANIE OFERTOWE nr 25

  przez    0   0
innowacyjna gospodarka

Wschowa, 26.03.2015r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 25

 

W związku z realizacją projektu pn.: „Uruchomienie produkcji innowacyjnych stacji transformatorowych ICZ-E w przedsiębiorstwie Elektrobud S.A.” w ramach Pilotażu Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku w 4 osi priorytetowej Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na:

KOMPUTERY (2 szt.) – dostawa

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

 

ELEKTROBUD S.A.

Przyczyna Dolna 39, 67-400 Wschowa,

NIP: 925-18-66-316, REGON: 977904481

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Zadanie polega na dostawie do siedziby Zamawiającego 2 komputerów zgodnych z parametrami określonymi niżej:
  • Komputer (dedykowany dla konstruktora) kompletny, z okablowaniem i urządzeniami peryferyjnymi – 1 szt. o specyfikacji:

Procesor:

Intel® Xeon® Processor E5-1660 v3 (Eight Core, 20MB Cache, 3.0 GHz Turbo)

System operacyjny:

Windows 7 Professional (licencja na 64-bitowy Windows 8.1) — wersja

polska,

Pamięć:

64GB (4x16GB) 2133MHz DDR4 ECC RDIMM

Karta graficzna:

NVIDIA Quadro K5200 8GB (2 złącza DP, 2 złącza DL-DVI-I, 2 adaptery DP do SL-DVI)

Kontroler dysków:

Zintegrowany Intel AHCI chipset SATA controller 6 x 6,0Gb/s z programowym

RAID 0/1/5/10

Internal Hard Drive RAID Configuration:

C3 SATA / SSD 2.5 Inch, 1-2 Hard Drives

Dysk twardy:

512 GB SATA SSD 2,5-calowy

Napędy optyczne:

8x DVD-/+RW Slimline

Klawiatura:

Wersja amerykańska/europejska (QWERTY) USB, czarna

Mysz:

USB mysz (czarna)

Monitor:

69cm (27calowy) LED monitor DVI,DP,HDMI

(2560×1440), czarny,

Dodatkowe:

Przełącznik czujnika otwarcia obudowy,

Gwarancja:

Trzyletnia gwarancja podstawowa z serwisem w następnym dniu roboczym,

  1. Komputery powinny posiadać instrukcje i oprogramowanie w języku polskim.
  2. Komputer powinien być certyfikowany przez SolidWorks do współpracy z ich oprogramowaniem
  3. Stacja robocza powinna być wyprodukowana przez producenta spełniającego standardy zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem oraz zarządzania bezpieczeństwem informacji określonych aktualnie obowiązującymi normami, w szczególności: ISO 9001, ISO 14001 i ISO 27001 (Dell, HP, Lenovo itp.).
  4. W celu zagwarantowania kompatybilności urządzeń, monitor oraz jednostka robocza powinny pochodzić od tego samego producenta.
  5. Wszystkie miejsca, w których wskazano konkretne typy, modele czy też producenci odnośnie sprzętu należy traktować jako rozwiązania wzorcowe, dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w zapytaniu ofertowym.

 

  • WYMAGANE WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADANIA

 

  1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi cenę ryczałtową.
  2. Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na całość przedmiotu zamówienia wynosi 3
  3. Przedmiot zamówienia uznaje się za zrealizowany po podpisaniu przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający ustala maksymalnie do 24.04..2015r.
  5. Zamawiający będzie potrącał od Wykonawcy karę w wysokości 0,1% wartości kontraktu brutto za każdy dzień spóźnienia począwszy od pierwszego dnia spóźnienia na co Wykonawca wyraża zgodę.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

 

  1. Oferta powinna być przygotowana na załączonym formularzu ofertowym.
  2. Oferta powinna być ważna co najmniej do 15.04.2015r.
  3. Do oferty należy załączyć:
  • kompletnie wypełniony formularz ofertowy,
  • odpis z właściwego rejestru lub CEIDG wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • karty katalogowe i inne dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie parametrów określonych w punkcie II,
  • szczegółowa specyfikacja oferowanego sprzętu,
  • wykaz zamienników w przypadku ich zastosowania;
  1. Złożona oferta powinna być kompletna oraz zawierać zapisy jednoznaczne.
  2. Zamawiający nie dopuszcza zmian złożonych ofert.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. W razie potrzeby Zamawiający wezwie Wykonawcę do wyjaśnień, czy też uzupełnień złożonej oferty. Oferta nie może być uzupełniana o elementy takie jak cena, warunki płatności, terminy realizacji, warunki gwarancji i rękojmi.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, lub dostarczona osobiście w zaklejonej kopercie na adres:

ELEKTROBUD S.A., Przyczyna Dolna 39, 67-400 Wschowa. Na kopercie z ofertą powinien widnieć napis: „OFERTA NA KOMPUTERY (2 szt.)”

  1. Dopuszczalne jest składanie ofert drogą elektroniczną na adres marcin.wilk@elektrobud.pl W tytule wiadomości należy wpisać „OFERTA NA KOMPUTERY (2 szt.)”
  2. Termin składania ofert upływa w dniu 02.04.2015r. do godz. 14:00. Decyduje data i godzina przyjęcia oferty przez Zamawiającego.
  3. Oferta złożona po czasie zostanie odrzucona.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

 

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert w oparciu o następujące kryteria:
Lp. Kryterium Waga
1 Cena netto oferty 100
  1. Dla potrzeb wyliczenia punktów każdej oferty zastosowany zostanie wzór:

cena najniższa/cena badana x 100 (maksymalnie 100 pkt.)

 

  • INFORMACJE DOTYCZĄCE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  2. Do aukcji zaproszeni zostaną Oferenci, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu.
  3. Zaproszenie do aukcji zostanie przesłane drogą elektroniczną do osób wskazanych w formularzu ofertowym.
  4. Podczas aukcji licytowana będzie cena netto za całość zadania.
  5. Wykonawcy zobowiązani są do przesłania na wskazany numer faksu lub adres e-mail pisemnego potwierdzenia swojej oferty ostatecznej złożonej podczas aukcji tego samego dnia, w którym odbyła się aukcja. Potwierdzenie oferty należy przesłać na formularzu załączonym do zaproszenia do przeprowadzenia aukcji. Wersję papierową potwierdzenia należy przesłać w ciągu 7 dni na adres Zamawiającego.

 

  • WARUNKI PŁATNOŚCI

 

  1. Podstawę do wystawienia faktury stanowi protokół bezusterkowego odbioru końcowego.
  2. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia wystawienia faktury końcowej.
  3. Sposób płatności – przelew na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.

 

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

  1. Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte najpóźniej na 14 dni od upływu terminu składania ofert, lub w przypadku organizacji aukcji na 14 dni licząc od dnia przeprowadzenia aukcji.
  2. Informacja na temat wyników postępowania zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim uczestniczącym w nim Wykonawcom drogą elektroniczną.
  3. Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę na realizację zadania.

 

  1. DODATKOWE INFORMACJE

 

  1. Wykonawca przygotowuje ofertę na własny koszt.
  2. Zamawiający pozostawia sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  3. Przewidujemy możliwość sprawdzenie oferowanych parametrów maszyny. W tym celu możemy zwrócić się do oferentów, o umożliwienie nam zapoznania się ze sprzętem, poprzez udostępnienie nam egzemplarza wyspecyfikowanego komputera na 7 dni celem dokonania testów.
  4. Postępowanie nie podlega procedurom Prawa zamówień publicznych. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przez tą ustawę.
  5. Dodatkowych informacji udziela Pan Marcin Wilk, pod numerem telefonu
    65 540 80 11 oraz adresem poczty elektronicznej wilk@elektrobud.pl,
    fax 65 540 80 08.
  6. Bezpośredni link do postępowania http://www.elektrobud.pl/zapytanie-ofertowe-nr-25/ .

 

  1. ZAŁĄCZNIKI

 

  1. Formularz Ofertowy.

Rozstrzygnięcie Zapytania Ofertowego

Załącczniki

Komentarze są wyłączone

Powrót na górę